Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.

 

Produsele sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate ale fiecărui producător în parte.

Certificatele de garanţie fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o reţea de service naţională, fie sunt emise de către skydrones.ro.

În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat.

Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.

Lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalată în maximum 48 ore de la recepţia mărfii.

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Garanţia este în funcţie de produse între 6, 12, 24 luni.

 

Cum funcţionează?

Dreptul de Retur în 14 de zile este valabil atât pentru persoanele fizice cât şi pentru persoanele juridice ce au achiziţionat produse de la skydrones.ro.

Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne contactaţi prin e-mail la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la numărul de telefon 0721723063.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat Fan Courier sau cu predare personală la sediul nostru.

In cazul returului, costurile de transport sunt suportate de cumparator.

În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie să fie însoţite de certificatul de garanţie în original şi copie a facturii de achiziţie.

 

Vă rugăm ca în momentul expedierii, să aveţi grijă la:

Ataşarea obligatorie a facturii (copie) şi certificatului de garanţie al produsului (original).

 

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asiguraţi ca pe colet este aplicată o etichetă care să conţină următoarele informaţii:

Expeditor: Nume Prenume, Adresa, Număr de telefon

Adresa: Strada, Număr, Oraş, Judeţ

Destinatar: Skydrones.

Adresa: Strada Celofibrei 25-27B, Bragadiru.

 

Înlocuirea sau returnarea banilor:

În funcţie de opţiunea cumpărătorului, banii proveniţi din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către skydrones.ro, în contul bancar indicat de cumparator.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maximum 30 de zile de la acceptarea returului.

 

 

Nu se pot returna:

Produsele care nu mai au ambalajul original complet, rupt în care au fost livrate.

Etichetele de identificare in cazul in care sunt deteriorate sau lipsesc.

Comenzile speciale, adica produsul/produsele aduse la cererea clientului nefiind pe stoc, nu se pot returna sau anula daca comanda deja a fos efectuata de catre noi.

 

În cazul în care dronele  deja sunt înregistrate la DJI nu este valida returnarea  în termen de 14 zile. Dronele nu pot fi luate înapoi, numai în cazul în care produsul nu funcționează corespunzător sau in caz de nefuntionalitate.

 

ATENŢIE!

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce vă fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Dreptul de Retur în 14 de zile nu afectează în nici un fel drepturile legale de retur.

 

IMPORTANT!

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Contravaloarea produselor comandate se va returna in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura. Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 48 de ore , in conditiile prezentate mai sus.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, software, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar Skydrones nu poate fi facut raspunzator.

Skydrones poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

Produsele neridicate de catre client in termen de 180 de zile de la efectuarea reparatiei sunt considerate abandonate si intra in proprietatea Skydrones. In cazul produselor neridicate in termen de 12 zile de la instiintarea finalizarii reparatiei se aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi.